I LOVE SUSHI EDE

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 3766 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij I Love Sushi Ede. Meer weten? Ontdek meer

25 jun 2026 om 11:07 Erg lekkere Pokebowls, zo lekker eet je het niet vaak. Goede verhouding rijst en topping. de rijst zelf ook heel smakelijk
15 jun 2026 om 10:58 De bezorging was super snel en het eten was lekker
3 jun 2026 om 20:48 some of the tuna and salmon had a very strong smell and bad taste. seemed that it was spoiled
17 mei 2026 om 19:47 Netjes verpakt. Soja saus leek aangelengd. Sushi smaakte oké maar wat smaakloos en taai.
10 mei 2026 om 20:53 Delicious
8 mei 2026 om 20:18 Prima eten
4 mei 2026 om 18:53 Heel lekker eten en goede bubble tea. Pokebowl was wel weinig om mijn man helemaal te vullen, maar voor mij was de hoeveelheid juist top! Fijn om niets weg te hoeven gooien. Voor grote eeters een extra bijgerecht bestellen